Чи можу я обміняти товар або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, який був у вжитку і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
- збережено всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.
Де і як можна зробити обмін чи повернення товару?
Обмінювати або повернути товар можна в магазині, де ви придбали Товар. При собі вам потрібно мати товар, упаковку та товарний чек. Якщо ви перебуваєте в іншому місті, товар необхідно надіслати «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел.
(098) 515-05-05 | (093) 777-00-11
(050) 063-93-76 | (044) 587-58-74
Умови обміну чи повернення товару зазначені вище.
Якою є гарантія на цей товар?
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається терміном від 14 днів до 36 місяців, залежно від товару.
У яких випадках гарантія не надається?
В разі:
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
Гарантійні зобов’язання та гарантійне обслуговування не поширюються на Товар у разі:
- випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;